Чи не кожен підприємець сьогодні зацікавлений у просуванні своєї продукції за допомогою Social Media Marketing, або так званого SMM. Адже кількість користувачів спільних користувачів соціальних мереж Instagram та Facebook сьогодні складає більш як 3 млн. людей. Це відкриває для продажів широкі можливості.

Як зробити контент бізнес-акаунту успішним в плані продажів, учасники тренінгу із покращення ведення бізнесу говорили разом із Viktor Litvinenko. Головне у сфері просування в соцмережах – пробувати знов і знов, ураховуючи поради фахівців і власні помилки.

Ми ж сьогодні проаналізували кілька окремих акаунтів, а також спробували записати власний відео-відгук!

Захід відбувся в рамках проекту “Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування внутрішньо переміщених осіб та населення що постраждало внаслідок конфлікту в Україні”, впроваджуваного Представництвом в Україні Міжнародної організації з міграції.

Поділитися