Тренінг “Телефонне консультування”

40867199_2074364305961616_5127525467716321280_n

Як правильно спілкуватись консультанту лінії довіри? Якими повинні бути перші дії при зверненні на гарячу лінію? Яким повинен бути консультант гарячої лінії?

Саме зараз триває обговорення даних питань на тренінгу «Телефонні комунікації» в межах проекту «За життя без насильства! Вінницька область».

В Центрі суспільної освіти і соціального партнерства в продовж двох днів відбуватиметься навчання та робота працівників «Лінії довіри» для ефективного надання дієвої і головне правильної консультації особам, які звернулись.

Проект «За життя без насильства! Вінницька область» реалізується Джерело надії / Spring of Hope за всебічного сприяння Департамент соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА в рамках робочого партнерства з “Право на здоров’я” (HealthRight International) в Україні та є частиною проекту «Комплексний підхід до вирішення проблеми насильства щодо жінок та дівчат в Україні», що фінансується Фонд Народонаселення ООН в Україні – UNFPA Ukraine

41099663_2074364302628283_2755118896435429376_n

FacebookTwitterGoogle+Share